Saturday, February 04, 2012

Takziah Untuk Kak Piah Sekeluarga

Anak saudaraku Udin.meninggal dunia selepas bangun menunai solat subuh mengikut jejak adiknya  yang  meninggal pada 23 Feb 2010. Terkejut aku bila membaca fbnya . Anak buah yang baik, hanya sempat berbual di fb saja. Rupanya jenazahnya telah dikebumikan jam 9.00 malam tadi. Al Fatihah, semoga rohnya di cucuri rahmat Allah swt.
Kenangan berfb dengan Allahyarham.... sedihhhh
 ·  ·  · Share · Edit · March 22, 2011

    • CaptZainuddin Shuib Tahniah serta syabas kerana berjaya menundukkan lawan sampai 2-0, lepaih nie suruh depa berlatih sungguh mana nak tau kut2 dpt wakil Kedah lak....Kedah asyik jatuh rebah lantas bangun pas tu jatuh lagi dan lagi...kita nie asyik sokong dan sokong tapi tak kemana...
      March 22, 2011 at 4:14pm · 

    • Zulani Mohtar Semangat anak kampung Simpang Empat, InsyaAllah depa boleh kalau kita bagi sokongan.
      March 22, 2011 at 4:16pm · 

    • CaptZainuddin Shuib Memang bebudak skrg nie kena banyak sokongan moral terutama sekali guru dan ibubapa...insyaallah berjaya depa nanti. Makcik dok kat mana la nie, Chek ada kat opis..
      March 22, 2011 at 4:20pm · 

    • Zulani Mohtar Kat rumah dok online e-operasi KPM , la ni cg keja sampai ke malam
      March 23, 2011 at 4:31pm · 

    • CaptZainuddin Shuib Kerajaan bayar gaji lebih...cuti pun banyak, kira berbaloi ke tidak jadi Cikgu...?
      March 23, 2011 at 4:39pm · 

    • CaptZainuddin Shuib Yg penting anak murid tu sayang kat kita kan.....
      March 23, 2011 at 4:40pm · 

    • Zulani Mohtar Apa pun dah mula rasa nak berundur, gaji lebih pun t/jawab x terjawab....macam-macam ada..
      March 23, 2011 at 4:43pm · 

    • CaptZainuddin Shuib Kesian kat Makcik......x dak cara lain lagi ke !
      March 23, 2011 at 5:39pm · 

    • Anis Musa jangan mengalah sebelum sampai ke penghujung perjuangan.
      March 23, 2011 at 7:10pm · 

    • CaptZainuddin Shuib Betul tu....anak bangsa masih memerlukan khidmat seorang guru yg berpengalaman serta berwibawa....hidup guru hidup melayu..
      March 24, 2011 at 4:13pm ·  ·  1

    • Ctie Fatimah pertama kai turun pdg ank murid jadi Naib Johan, berbaloi ikut GB
      March 28, 2011 at 6:43pm · 

    • CaptZainuddin Shuib Tu le dia anak2 kita....jadi kita kena lebih " CAKNA " dlm apa jua bidang yg depa suka....mesti dapat punya apa yg di hajatkan...
      March 29, 2011 at 1:06pm · 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...