Wednesday, August 30, 2017

D7 : THE KAWARAU BUNGY CENTRE @ KEINDAHAN HAYES LAKE, WANAKA

Menikmati aroma kopi NZ untuk panaskan badan
Bersama pelajar Malaysia yang berjaya melakukan terjunan
Terasa sakitnya kaki kiri kesan kesejukan semalam.
Team Peak Journey Adventure menuju ke lokasi menarik untuk bergambar.
 
  
Lake Hayes
 
Damainya pemandangan di sini       
Sedapnya menu di Turkish Restaurant ini

 
Flora dan fauna yang paling indah.


Itik dan burung yang jinak
 

 
 
 
 
    


Menghayati pemandangan senja yang indah

Tuhan Beri Aku Cinta - Ayushita

Tuhan Beri Aku Cinta
Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

No comments: