Friday, December 22, 2017

TK ATAS DOA KALIAN!!!

Alhamdulillah, suami banyak membantu menjaga ayah 
dalam serba serbi.
 
Gabungan kain batik arwah mak dan kain pelikat ayah.
Ayah hilang selera makan. Dadih Liza dan agar agar yang jadi favnya
 Imi dan keluarga belanja lunch, semoga bertambah rezeki lagi . 
Sebelah petang kami pujuk ayah jalan jalan tengok anak pokok durian.
Happy bila tengok ayah dah boleh berjalan
Ayah menyampaikan sumbangan kepada pesakit 
di hujung katilnya Wad 3C untuk menjalani pembedahan.
Sebelah malam, anak buah ayah datang melawat sebelum 
mereka berangkat menunaikan umrah. TK semua atas
doa kalian ayah semakin pulih.
Puteriku Ija menemani tokwan
 
Alhamdulillah ayah dah sihat
 Kejutan dari anak anak kak
TK Bg Chaq sekeluarga
Mawar Terbiar by Masya Masyitah

kisah hati yang dibiar tidak dipeduli
bagai mawar disetelah kumbang pergi
tlah ku serahkan segalanya
namun benci yang kau beri
ku hempaskan jiwa ini ke dalam lautan
lemas aku didasarmu wahai kasih
sudah
ketepikan semua
hingga aku yang terluka
kamu hanya membutakan ku
dengan rasa cinta palsu
aku hanya dipermainkan
lagi2 hatiku hancur
ku hempaskan jiwa ini kedalam lautan
lemas aku didasarmu wahai kasih
sudah ketepikan semua
hingga aku yang terluka
kamu hanya membutakan ku
dengan rasa cinta palsu
aku hanya dipermainkan
lagi2 hatiku dihancur
telah lama
hanya membutakan ku
dengan rasa cinta palsu
aku hanya dipermainkan
lagi2 hatiku dihancur

No comments: